Sweet_mom Meraba kızlar 38 haftayım şuan ama doktorum 6 gün izinliymiş, böyle bi durumla karşılaşan varmı ağrı sancı gelce ebeler yaptırıyomuş, nasıl bi yol izlediniz acaba???