sydv Gizem51 ben de 10 lu 2 tane aldım yeterli bence de zaten maşallah hastane çıkışı ama boyları uzun 56-62 cm yazıyordu sanki diğerlerini alt üst takım 0-3 yaş olarak tercih ettim hep sağlıkla giysinler inşallah ☺️