Momcan Arkadaşlar merhaba 40+4 oldum sabah kontrolum vardı hiç sancı çıkmadı doktorum 3 gün daha mühlet verdi Perşembe açılma durumuna göre sancı veririz yoksa sezaryen ile alırız dedi var mı benim gibi gecikmesi olan bi yanda korku bi heyecanım var 😇
Maviiiiiii Momcan bende 40+1 im bende de sancı cıkmıyor. Bızde cumaya kadar bekleyecegız gelmezse sunı sancı😣
Karacam Momcan bende yaptım yürüyüş merdiven squat bir sürü hareketler hiç biri işe yaramadı ne kanala indi ne açılma 🙃