kendincebirii Merhaba hanımlar, bu hafta hastanelerde sadece aciller açık olacak diyolar ne kadar doğru bu bilgi? Benim perşembe günü devlette randevum var bir bilgisi olan var mı?
kendincebirii Ipekgulll protesto edeceklermiş canım maaşlarında ki artışı beğenmemişler biraz daha artış istiyorlarmış doktorlar
Aylin_16 Selin12- aynen yarın benim de randevul var mesaj geldi hatta iptal olsa bilgilendirirlerdi diye düşünüyorum
kendincebirii dakpinar- geçen burda öyle bi konu vardı orda görmüştüm birde devlet doktorların maaşına artış yaptı fakat artışı az buluyorlarmış o yüzden protesto edeceklermiş doktorlar
gulsonmez27 kendincebirii ben de sağlık çalışanıyım da yazmak istedim..Bu protestoyu doktorlar değil sağlık memurları ve hemşireler yapıyor..Sağlık bakanlığı doktor bakanlığı olarak çalıştığı için zammı sadece doktorlara verdi.Doktora 5 bin TL zam ama geri kalanlara asgari ücret ne kadar koyarsa artık.Doktorlar zaten döner sermaye bile 20 bin alırlar çat pat..Yapılan zam büyük haksızlık..Hastalar evet madur olacak ama devlete sesimizi duyurmamızın tek yolu bu maalesef
kendincebirii dakpinar- az önce haberlere çökmüş yürüyüş yapıyorlarmış doktorlar 🤦🏻♀️ İnşallah perşembe gününe kadar yürüyüşleri biter geçen hafta izinliydi bakmadı doktor bu hafta da yürüyüş var
Selin12- kendincebirii bilmiyorum ki yolu kapattılar için izin vermiyorlardi onlarda istanbul sağlık bakanlığı binasına yürüyor lardi
Selin12- kendincebirii arkadaşlar ben az önce hastaneyi aradım dedikleri size iptal msj gelmediği sürece muayene ediliyor