aleladebirmom Canlarım ben şimdiye kadar buradan randevu alırken gebe polikliniğine alıyordum. Bir sonraki kontrolümde 36 haftalık oluyorum. Şimdi artık 36 hafta ve üzeri diyerek mi randevu alacağım yoksa yine gebe olanı mı alacağım? Biri bi aydınlatsın lütfen😇💕