İyi günler kızlar hepinize güzel bir gün dilerim size bi sorum olacak 32+3 günlük gebeyim bebeğim ilk bastan beri cok hareketli degl ama bu aralar fazla hareketsiz normalde benle aynı haftalarda olan anneler gece tekmelerine uyaniyorz diyorlar ben degl tekmelerne uyanmak özellikle okşayıp onla ilgilenmedikce hareketlerni bile hissetmiyorm var mi acaba benle aynı sorunu yasayanlar?