33 haftalık ikizlere gebeyim. Bol atraksiyon bol heyecan. Genelde 20.haftaya kadar en az bir kanama lekelenme oluyor, bulantı daha uzun sürüyor normal gebeliğe göre benim 5.hafta 25.hafta arasıydı, inşallah sizin öyle olmaz. İyi bi dr seçimi çoook önemli en ufak değişim gelişimi bile görme açısından, benim doktorum pimpirikliydi hiçbir şeyi şansa bırakmadı. 13 kg aldım bebeler 32.haftada 1700-1700 dü. Hafif sancım çıktı ilaç başlandı ama artık normal sanırım 3 hafta beklese ben okeyim zaten. Soruları alabilirim💕