Bir-anne Aayae cihan tıp merkezi cüneyt beye gittim hiç memnun kalmadım ve ilk bebeğimide bölge hastanesi tuğba hanımda yaptım maynede çok işgili olmasına tağmen doğumda çok kötüydü 😩
Tontikannesi Aayae adatıpve saynuryılmaz rüya gibidoğumum oldu sayelerinde şimdi ikinci için doğudan kalkıp oragitcem yine
Nnilsenn Aayae Pendik Medipol Nergiz Kılıç’a gidiyorum 8 aydır. Hastaneden de doktordan da aşırı memnunum.
Serife-57 Kurtköy Emsey Canan hanıma gidiyorum çok memnunum çok ilgili cana yakın bı doktor iyiki gitmişim