Nst bin amacı zaten bı yandan da o canım bebek hareketlerini takip ediyor normal bir nst de bebek hareket edince yada en ufak bi kımıldamasında kalp atışları yükselmesi gerekiyor . Sağlıklı olduğunun gistergesidir. Ama eğer zaten yukselmezse bebek hareket etmiyor diye serum takıyorlar yada biseyler yiyip gelin diyoar 🙂