Neyzen Arkadaşlar yeni doğan emzirirken aşı olan var mı? Bebeğe bir etkisi oluyor mu? Aşı olmadan önce bir süre bebeği idare etmesi için süt sağılması vs. gerekiyor mu?
Mrs-Turkk Neyzen bende şurda bekliyeyiimmm. 2 sınovacc oldum emzirme döneminde olursun biontech dedi doktorum 40ım cıktıktan sonra düşünüyorum da bakalım
Neyzen Mrs-Turkk Aaa öyle mi Biz daha bir aylık olmadı Ama yolculuk yapıyoruz Aşılar tamamlanmayınca pcr vs sıkmaya başladı artık baya