BuseYkselAvc Arkadaşlar şeker yüklemesi hakkında ne düşünüyorsunuz ben kararsız kaldım kimileri yaptır diyor kimileri zararlı yaptırma diyor sizler ne düşünüyorsunuz
Mrvkzgdnl İlk çoçuğumda yaptırmadım, açlık tokluk şekerime baktılar. Şimdi ikinciye gebeyim bu sefer bende kararsızım. Çok şeyler deniliyor bilemiyorum.