Meraba tatlış anneler ve anne adayları 37+4 haftalık olduk biz ve yaklaşık bi 5 gündür günün %90nında karnım sert ve çatı ağrım var ayrıca 2-3gündür belime vuran bir ağrı var artık ayakta bile zor duruyorum kasığımada arada bıçak batıyo gibi oluyo ve kaburgamda aşırı bi baskı hissediyorum uyutmuyo sizce bizim kız 1 haftayı bekler mi gelmek için yada doktorumuz gün verirmi yarın kontrolüm var