dudininannesi Hanımlar aranızda gebelik zehirlenmesi geçiren oldu mu? Nasıl anladınız? Paylaşırsanız sevinirim.
RuveydaYasin dudininannesi bende oldu tansiyon yüksekliği ödem ve idrarda protein 1 di 1 gece de 2 ye çıktı 37. Haftada sezeryana alındım tansiyon 16 ya çıkmıştı çünkü
Ozlem2206 dudininannesi ben geçirmedim ama tansiyon yüksekliği ve idrarda protein çıkarsa takip edilen bir durummuş
hulya-13 dudininannesi bizler bunu anlayamıyoruz evde tansiyon ölçülürse ancak anlaşılabilir. Tansiyon yükselmesi bebek suyu azalması ve kalp atışında zayıflama ve idrarda protein kaçağı çıkması tahlillerde. Preeklampsi doğum sebebi ile tansiyonumun 17 olması sonucu 34 haftada sezeryan oldum. Sağlıklı bir doğum diliyorum size inşallah
BirPatiSever Kardeşimde olmuştu. Kardeşimde aşırı kilo ve şişkinlik, bebeğin suyunda azalma vardı. Bir de idrarda protein oluyormuş.
dudininannesi BirPatiSever hulya-13 Ozlem2206 RuveydaYasin Bugün sağlık ocağında muayenem vardı. Bu arada 36+4 haftalık hamileyim. Ödemin çok dedi bide tansiyonum 14/9 çıktı. Kilomda var. Tansiyonunu düzenli olarak takip edelim dedi. Doktorunuza da bu durumu mutlaka bildirin çünkü bunlar gebelik zehirlenmesi belirtileri dedi. 13 Aralıkta doktor randevum var. Ona kadar tansiyonumu bi izleyim bakalım inşallah bir şey çıkmaz. Çok teşekkür ederim hakkınızı helal edin ☺️
BirPatiSever dudininannesi doktorunuz idrarda proteine bakacaktır. Sakın ihmal etmeyin. İnşallah sorun olmaz 🙏