Kızlar 19 haftalığım bu haftaya kadar sadece 1 kilo aldım. Az önce doktor kontrolünden çıktım bebeğin önden gidiyor 1. Sınıfa giderken 2. Sınıf gibi görünen bi çocuk gibi düşün dedi. Sen almıyorsun o alıyor dedi. Benim normalde çok kilo almaya müsait bi yapım var anında kilo alır veya veririm. Benim gibi bu haftaya kadar kilo almayıp bu haftalardan sonra birden alan var mı merak ediyorum