itsmeecem Merhaba kızlar 37+1 günlük hamileyim 3 cm açılmam var yatış verdiler yatmadım ama hala sancım yok sizdedeböyle olan varmı?
Zhrnc itsmeecem iyi yapmıssın canım hastanede kalsan psikolojik olrk kötü olabilirdin Benim açılmam varmı yokmu bilmiyorum ama iki gündür adet sancısı cekıyorum çok kötüyüm yarın kontrolm var 36+5 oldum
DenizEla itsmeecem Canım cumartesi nisanım geldi doktora gittim 2 cm açıklığım vardı ebeler yatış verilir hazırlıkli ol dediler ama doktorumla konuştum gerek yok hastanede yatma git evine dus al keyfine bak dedi evimdeyim sancim yok kasılmalar düzensiz hala bekliyorum
SalihBusraOdabaolu Belkide yaşayacağın en özel an çok yakında ona odaklanmaya çalış , hasret bitiyor büyük buluşma gerçekleşecek diye düşün . Hastane çantanı çantanı kontrol et , bol bol yürü sevdiklerini aara okusunlar seni içine ferahlık gelsin Canım benim , en kolay şekilde doğurmanı diliyorum senin için rabbim iç huzuru versin ve kolayca doğur inşallah ❤️ Sağlıkla gelsin her yeni gün hem sana hem bebeğine 🤲🏻
itsmeecem SalihBusraOdabaolu Allah razı olsun kuzum benim çok teşekkür ederim inşallah sağlıklıca kavuşuruz meleklerimize 😊
Gzdtkn Allah sağlıkla bi avazda kuvağına almayı nasip etsin. Hiç bibelirtin olmadı mı peki normal kontrole mi gittin doktora ? itsmeecem
itsmeecem DenizEla erkek bebeğim olacak Allahın izniyle 🤲🏻 Heyecan korku telaş nasıl olcak düşüncesi psikolojik olarak çökertti Allah hepimizin yardımcısı olsun 🤲🏻 Sancım yok ama açılmam var çok değişik 😒
Imraninannesi DenizEla ben de 38+3 um ve kasilmalarim gün içinde baya oluyo ara ara da adet sancısı oluyo. Yarın kontrolum var ama acaba açılmak olmuş mudur diye merak ettim şimdi dogrusu🙄
itsmeecem Gzdtkn amin inşallah kuzum🤲🏻 Aynen normal kontrol için gittim 3 cm açılmam olduğunu bebeğin kafasının baya aşağıda olduğunu söyledi bakalım ne zaman gelcek😒
itsmeecem Imraninannesi ultrasonda bebeğimin başının baya aşağıda olduğunu gördü doktorum daha sonra vajina muayenesinde 3 cm açılma gördü yatış verdi yatmadım korktuğum için sancın gelirse gel dedi bak ne zaman gelcek
DenizEla itsmeecem Aynen benimde öyle kafamda deli sorular nasıl olcak diye açılma var şancı yok inşallah suni sancı almak zorunda kalmayız sağlıkla alalım kucağımıza bebislerimizi 😊
DenizEla Imraninannesi Ultrasonla bakınca başının yukarıda mı aşağıda mı olduğunu anlıyolar gerçi ben cumartesi gittiğimde direk alttan muayene yapıp baktılar açılmaya nts de kasılma cıktı ama düzenli değildi biz bakalım yinede dediler öyle belli olmuştu
Gzdtkn itsmeecem umarım son cm e kadar böyle pek bişey hissetmeden devam eder açılman. E biraz ağrı olcak ama onada katlancaz 😊 bende pzt gdiicem 38+2 oluyorum bakalım bakıcak mı banada merak ediorum.
itsmeecem Gzdtkn ay inşallah hepimiz çok zorlanmadan bebeklerimizi kucağımıza alırız senin inş açılman vardır 😊🤲🏻