30+5 günlüğüm. Plesantamın aşağıda olduğu söylendi ama rahim agzını kapatmadığından normal doğumda olur dendi. Bi an sezeryan olacak diye sevinmiştim. Bu durumu yaşayan var mı ? Devlet hastanesinde zorunlu olmadıkça sezeryan yapmıyorlar. Korkumu yenemezsem özelde doğum yapıcam artık.