Mucizem26 İlk kontrollere Zübeyde hanıma gitmiştim pek memnun kalmadım. 2. Aydan itibaren Şehir hastanesine gittim. Orada normal doğum yaptım. hem hastanenin işleyişi hemde doktorları gayet iyiler hepsinden Allah razı olsun. Tekrar hamile kalsam Ankara’da yine şehir hastanesini tercih ederim. Poliklinikte çoğu zaman asistan doktorlar oluyor. Hocaların olduğu güne denk getirmen zor. Necati bey çok iyi ama çok kalabalık ona sıra alman zor olabilir. Halen ordalar mı bilmiyorum ama Rahime bedir fındık , Tuğba ensari , Selver Kübra Akkaya hocalarda iyiler.