Cnrgcr Sedaerbil ben de 5 haftalık gebeyim mehmet yıldırıma muayeneye gidicem memnun musunuz doktordan
EgeninAnnesiiiiiii N01AKCAN önceki ay 2500 dü. Ama simdi muayene ücretlerine falan zam gelmis. Sezaryenin yeni ucretini henüz bilmiyorum malesef
Gece_mavim0 N01AKCAN geçen hafta gittim doktorum ferat bey muayene ücreti 150 TL doğum ücreti 3.250 TL güncel fiyat ☺️
caglaby Cnrgcr ben geçen hafta perşembe muayeneye ve dün de kontrole gittim. Kendinden emin tecrübeli bir doktor, bir de çok neşeli,renkli bir kişiliği var gibi 😁 çok samimi davranıyor.
Sedaerbil Cnrgcr evet memnunum ilk gebeligimde de mehmet hocaya gittim smdi ikizlerme gebeyim tekrardan ona gidiyorum cok şükür hiç pişman olmadım gayet güler yüzlü şakacı bi doktor
Gece_mavim0 N01AKCAN sezeryan istiyorum ben ama normal sezeryan tek fiyat dedi doktorum ikisi de aynı yani ücret
Cnrgcr caglaby çok bekletti mi muayene için ben gittim bir kere ilk öğrendiğimde 3 saat bekledim hastanede
caglaby Cnrgcr geçen perşembe gittiğimizde bi yarım saat 40 dk bekledik, dün gittiğimizde bi 15-20 dk kadar bekledik. 3 saat çok ama ya 😱 bi nedeni var mıydı ameliyat falan bişeye mi gitmişti
Cnrgcr caglaby yok odadaydı hep anlamadım ben de hep öyle mi diye merak ettim öyleyse başka doktor bakarım diye. Çarşamba günü kontrolüm var bakalım bekletecek mi yine uzun uzun
Zeynosunannesii Cnrgcr kontrol den para alınmıyor demi ben güzel yalı ya gidiyordum kontrol hakkı yok dediler
Cnrgcr Zeynosunannesii daha 1 kere gittim tekrar alırlar mı bilmiyorum 10 gün içinde gidersen ücret alınmıyor diye biliyorum