Simal61 Asyapolat80 merhaba bende ayrılmayı düşünüyorum 24+0 Bu perşembeye denk geliyor ben haftaya ayrılsam 24+4 filan olur mu acaba yada 25. Haftada ayrılabilir miyim
Asyapolat80 Simal61 24+0 dan sonra istediğiniz zaman ayrılabilirsiniz ama ben ayrılabildiğim ilk gün gidip rapor çıkartıp dilekçe verip ayrılmıştım🤭😅