gulsahelmaci bende 31 haftalık gebeyim ve covidim, bugün 3. Günüm. Dün hastanede vitamin serumu taktılar ve oksapar kan sulandırıcı iğne yaptılar. Evde bol sıvı meyve beslenmeme dinlenmeme dikkat etmemi verdikleri vitamin ve kan sulandırıcı iğneyi her gün kullanmamı söylediler. Hastaneye gidince kan tahlilleriniz yapılıyor hemen çıkan sonuçta ağır mı hafif mi atlattığınızı söylüyorlar, yine de ateş yükselmesi nefes darlığı bebek hareketinde azalma ve ağrı hissedersem hastaneye gelmemi söyledi.