Slma05 Kızlar sana sol alt tarafıma sert bir ağrı girdi bu arada 38 HAFTALIK oldum daha sonra ağrı geçti ama sanki adet olunca karnımız ağrır ya kendimi öyle hissediyorum yalancı sancı dedikleri böyle mi oluyor
270902 Slma05 evet bende de öyle oluyor pozisyon değiştirince ağrı geçmez de devam ederse yalancı sancı değil dogum sancısı deniyor
Elfilayda Slma05 bende 39 haftalık oldum dün gece aşırı bel ağrısı ve sertleşme oldu karnımda baya bi çektim ağrı doğuruyorum sandım ama gece yattım uyudum şimdi yok sanırım yalancı sancıydı
Sblut23 Slma05 bende 35 haftalık hamileyim arada adet olacakmış gibi ağrı oluyor ama dinlenince geçiyorsa yalancı sancı demişti doktorum. Doğum sancısı çok farklıymış hiç geçmiyormuş ağrı çoğalıyormuş hatta
Edanurhem Doğum sancısı adet sancısı gibi bel ve kasıktan başlar ağrıların sıklığını takip et ve bebek hareketlerini takip etmelisin inşallah sağlıkla kucağına alırsın canım