elifferolakyuz_ Ankara Etlik Tarafında Oturan Varmı Acaba? Zübeyde Hanım egitim ve Araştırma hastanesine Giden Varmı Kontrol için Nasıl bir yer acaba bilen varsa bi yazabilir mi ☺️🌼⭐
Nazlimom elifferolakyuz_ ben gitmiştim azarlıyolar sürekli bidaha da gitmedim tövbe ettim😅devlette şehir hastanesi ve sami ulus hastanesi iyi bence
Tugba006 elifferolakyuz_ tavsiye etmiyorum o hastaneyi kötü anılarım var😊 şehir hastanesi oraya nazaran kat kat daha iyi
Nazlimom elifferolakyuz_ doktor bulamıosınuzki doktor die gittim asistan baktı fitil verdi gönderdi ondan sonra özele gittim polikistik oldgmu söyledi süt hormonum yüksekmiş ilaç kullandım 2 ay snrada hamile kaldim devletteki hiç bişe söylemedi fitil verdi sadece okdr
Sibeyahyakaya Merhaba Konya’da özel hastanelerde iyi bı doktur öneriniz var mı ilk doğumum olacak çok korkuyorum
Tugba006 elifferolakyuz_ ya kanamam vardı doktor gelmedi iki saat bekledim öyle kanamalı hastaneye yatamaadım yatak boş değilmiş falan filan ilgilenmediler anlıcagın. Ben memnun kalmadım yani zübeydeden