Nur_beyza00 kızımda sepet beşik güzel göründü aldık hiç kullanamadık. Daracık, bebek parmaklıklara yuvarlanıyordu anında. Büyüyen beşikli oda yaptık. Şimdi oğlumda oda şansımız yok, park beşikle ahşap anne yanı arasında kaldık. Ahşap beşik aldık, sallanıyor, asansörlü ayarlanabiliyor. Park beşik oyuncak gibi diye eşim istemedi. Yatağın genişliği önemli bebek sağa sola çarparsa kendini uyandırır sürekli