Ozgeahmet 34. Haftadayım kızlar ama cok akıntım var bazen yoğun bir şekilde bazense su gibi geliyo sizin de öyle mi evham yapıp doktora gitmelimiyim bilmiyorum acaba diyorum su mu geliyo yavaş yavaş ama dün doktordaydık hiç bir sorun yoktu 🤦🏻♀️
Bensuu Ozgeahmet sızıntı şeklinde de gelebiliyormuş cnm geçen gün okudum burda, takip et bebişin hareketlerini çokta panikleme
Pelvan Ozgeahmet bende de var canim ayni sorun 😐 34 haftadayim ama bende yoğun bir sekilde enfeksiyon cikti antibiyotik kullaniyorum o etki ediyor olabilr diye dusunmekteyim 🤔
bbestw Ozgeahmet 35+2 benimde öyle hatta idrarımda enfeksiyon çıktı doktorum önemsemedi bile akıntıdan bulaşmıştır dedi gayet normalmiş
Sema166 Ozgeahmet Benim bacağımdan aşağı akıyor resmen akıntı beyaz renkte 3 kere başıma geldi baskı olduğu için tutamıyoruz sanırım akıntımda çok fazla oluyor ve suyumda az bzen düşünüyırum sumu diye ama su devamlı gelir dedi doktorum
Ozgeahmet Bensuu yani hareketli her zamanki gibi o yüzden biraz daha rahatım aslında ama yine de en ufak birşey de korkuyorum hepimiz gibi 😊
Diren Bende oyleym cnm. Gecen hafta dktrda syledm bebegn suyu nasl ic camasrmda islaklik olyor sumu degil mi ayirt edemiyorm diye oda su degil idrarn kaciyordur sen farkina varmadan demisti
Ozgeahmet bbestw zaten günlük kullanıyoruz bende de enfeksiyon olabilir ben baktırmadım ama kesin öyledir diye düşünüyorum senin cevabından sonra 😊
RabiaYrkAcar KIZLAR peki hareket olayı nasıl bugün hiç olmadığı kadar hareketli Can yakıcak boyutta ikinci gebeliğim hiç böyle olmamıştı kanalda bebek erken doğum riski var acaba normal mi
Ozgeahmet RabiaYrkAcar bazen benimde çok hareketli oluyo bir günü bir gününü tutmuyo inşallah sağ salim alırız bebişlerimizi kucaklarımıza 🙏🏻
Ozgeahmet Sema166 Allah korusun ya bugünde haraketleri cok az panikte olmak istemiyorum bazı günlerde tüm gün haraketli ay şu bir ay geçsede alsam kucağıma valla 🤦🏻♀️🤗
Sema166 Ozgeahmet EVet canım sağsalim şu son 1 ayda geçse 1 ay değil 37 atlatsak onada razıyım sonra ne zaman isterse doğabilir gerçekten ☺️
Ozgeahmet Sema166 hahaha katılıyorum sana ama ben hala eşyalarını tamamlamakla uğrasıyorum sıcaklarda dısarı cıkmayada üşeniyorum 🤦🏻♀️😊
Sema166 Ozgeahmet Bizimde beşiğimiz yok ve hastane çantasına biberon bebek bezi ve dapend alıncak da işte inşallah halim olur da alır yaparım 😂 keşke diyorum cinsiyeti öğrendiğimde o hevesle herşeyi yapsaymışım hem havalarda serndi o zamanlarda 😬
Nuraypazarlioglu Sema166 bende iyiki her şeyi önceden halletmişim diyorum 2 ay kala her şeyi tamamladim. Simdi gerçekten cikilmiyor