Sengul82 çok normal tedirgin olman ben hamile olduğuma ihtimal vermemiştim regl sancısı bu kesin değilim demiştim o derece bi ağrıydı 🤩 amaaa 36+3 oldum son trimesterde yine oluyor aynı ağrı tabi bu dönemde korkulmalıymış senin için rahat olsun koru kendini tabi ilk üç ay çooook önemli 💓