Yagmurkaragz 11. haftamda kesenin yanında kanama vardı düşerse korkma sağlıksız gebelikler erken haftalarda düşer demişlerdi günlerce ağladım progestan kullandım fitil olarak elimden geldiğince yatmaya çalıştım hatta sağlık sektöründe çalıştığım için rapor bile vermediler denetleme yaptıkları için yapacak bişey yok düşük tehlikesi için rapor veremeyiz dediler Allah yalvarmasıyla başka bir doktordan aldım rapor.
Şuanda 30+2 haftalığım
2li tarama detaylı usg hepsini yaptırdım Rabbime şükürler olsun hiçbir problem yok. Erken doğum riskim bile yok
İçinizi ferah tutun dua edin ve elinizden geldiğince yatmaya çalışın