mrvcl9 Kızlar 30 haftalık oldum ikinci dozu Cumartesi günü yaptırdım pazar akşamı ve bugün kırgınlık halsizlik gibi bişey var grip olmuşum gibi sizde de oldu mu yan etki
1999luanne mrvcl9 ben korona oldum aşıdan sonra 😔omu yaptı sülalede korona çıktı onlardanmi geçti yoksa aşı olmadan önce koronamiydm valla bilemedim belirtileri takip et sen
Oznurkk mrvcl9 ikinci dozda benim sadece kolum ağrımıştı sanırım etkisi herkeste farklı oluyor 🤷♀️ Ben sinovac olmuştum