Husna2734 ben yaptirdim 2 dk sürdü ne ultrason fotosu verildi ne de cd. Bebeğin kilosu kaç diye sordum onu söylemiyoruz dediler, ben de sinir oldum iyice 23 haftalik olmuştum bi kere bile devlette bana kac gram olduğunu boyunu falan söylemediler o gun bıraktım devlet hastanesini özele gidiyorum artık her gittiğimde renkli foto da veriyorlarmiş verilen paraya değer ya.