Anneler ben geçen hafta hastaneye giderken siyah etek gitmiştim. Nst çekildi , alttan muayene oldum , ultrasona filan girdim karnımıza sürdükleri jellerden eteğime bulaşmış eve gelince makineye attım ama çıkmamış beyaz beyaz lekeler kalmış nasıl çıkarırım bi fikri olan var mı ? Ne denediysem olmadı