Merhabalar minnoş anneleri ♥️
İlk hamileliğim olduğu için sürekli internetten ve arkadaş çevremden araştırma yaparak alışveriş yaptım ama söz konusu bez ve ıslak mendil olunca çok arada kaldım. Çünkü her ıslak mendil ve bez çocuğa iyi gelmiyor. Annemin bilgisini de alarak pampers ıslak mendil aldık ama çevremizdekiler bin türlü bişey söylediler ve çok pahalı alıştırırsan sürekli nasıl alacaksın gibi saçma şeylerde söylediler sanki onlar bana alacakmış gibi. Çevremde kullananlarda var çoğu memnun.
Sizce ben ne yapmalıyım illa kızılay dağıtmış gibi herkesin kullandığı aynı şeyi kullanmak zorunda mıyım sonuçta yenidoğan aldık yani içeriğini de araştırdım çok bişey bulamadım
Bez tercihim: prima premium care
Islak mendil tercihim: prima pampers ıslak mendil
Bu arada uni baby de aldım bir paket ikisinin dokusuna da bakmak için pampers daha yumuşak geldi bana ☺️
Kafamda deli sorular 🤷🏻♀️
Sizin tercihleriniz nedir bu arada ???