Sengul82 benimde 6. Haftada başlamıştı senin haftalarına gelince 3 4 gün bulantım olmamıştı benim eşim biraz pimpirikli biz hastaneye gittik benim midem bulanmıyor diye 😂sonra doktor baktı herşey normal dedi bulantıların kesilmesiyle bebeğin sağlık durumu arasında bi bağlantı yok endişe etmeyin demişti beni de korkutmuştu kocam tabi ilk olunca insan bilemiyor herşeyden endişe ediyor kasık ağrıların adet ağrısı gibi sancıların olması da normal bebek rahme tutunduğu için oluyormuş ama en ufak bir lekelenme veyahut pembe akıntın olursa doktora gitmeyi ihmal etme önünde uzun ve bi o kadar güzel bi süreç var keyfini çıkar ay çok uzun yazdım 🙈🙈😂