yuksell07 Mrb kızlar 3 düşük bir kürtajım var 10 aydır hamile kalamiyorum devlet hastanesindeki doktor beni inteelite bölümüne sevk etti orda hangi testler ve nasıl bir yol izleniyor bilginiz varmı
vuslatim34 yuksell07 araştırma hastanesine git genetik kromozom bütün testleri yapıyorlar.neden 10 aydır bekledin bu testlern çıkması 4-6 ay sürüyor.
Deletedmom15262 yuksell07 canım merhaba, gereken testler istenir genetik testler falan bunlar yapıldıysa inferlite bölümü tüp bebek tedavi prosedürü uygular bu süreçle ilgi yönlendirme olur.
Deletedmom15262 yuksell07 aaa rahim filmi onuda yaptırın bence gebelik oluşuyor diye dikkate almıyorlar doktorlar ama, belki tubalarda sıvı birkimi var tutunmayı engelleyen bir durum var onu yaptırın bence bakılmalı..