merakliblog babypoemnur uygulamaya göre 48 bana göre 28😂 ikiz olunca erken alıyorlar zaten hedef 3 ocak😍 son zamanlarda hem herşey eksikmiş gibi hem erken gelme stresi (bu en başından beri var gerçi) yetebilir miyim düşüncesi ya kötü bi anne olursam beceriksiz olursam hissi sonuçta bi kere bile çocuk altı değiştirmedim yeğen vs de yok hiç. Kafam çok karışık🙈
babypoemnur merakliblog Allahım yardımcınız olsun ben 1 kardeşimi ve 2 yeğenimi büyüttüğüm ve bebeğimin tek olmasına rağmen o korkuyu haftalardır hissediyorum ama en mükemmel anne bizler olacağız Allahın izniyle 🥰
merakliblog babypoemnur ailemin yanında doğum yapıcam biraz ona güveniyorum, hastanedeki hemşireler emzirme eğitimi verecek biraz ona güveniyorum, video izliyorum Allah bizi aşırı becerikli süper annelerden yapsın🤲🏼❤️
babypoemnur merakliblog bende kayınvalidemlerle birlikte oturuyorum gerçi en son 25 yıl önce bebek bakmış ama olsun en azından ev işi yemek derdi falan olmaz 😂
Nihal-7 babypoemnur bende çift sayıları bir görsem diyordum ki şuan uygulama son 76 diyor 😍 zaman geçmiyor desek te geciyor 😂 81 itibariyle de plakalrdan düşüyorum günleri 😁
babypoemnur Nihal-7 yaaa bende istiyorum bende 😂🤭 hayırlısıyla bu günleri de gördüm yaa o kadar zor o kadar kötü geçiyordu ki kusmalar bulantılar falan çok şükür geçmedi ama azaldı o durumlar
merakliblog babypoemnur benim annem de öyle kaç yıl olmuş ama sağlıkçı olduğundan güveniyorum ona. Aynen yemek temizlik en önemlisi 😂
prensesannesiiiiii babypoemnur az kaldı teyzesi inşallah hayırlısıyla bekleyen tüm anneler sağlıkla kavuşsun evlatlarına 😍😍🤲
Sevinc-Berke babypoemnur Uygumalaya göre 17 gün diyor. Ama 10 günümüz kaldı kalmadı sancılarımız var eğer bebişim erkenden gelmek istemez herşey perşembe günü belli olacak doktorumuz sezaryan için işlemleri başlatacak hayırlısı diyorum canım 🐣🤗😍