Gul33 Açlık şekerim 84, tokluk şekerim 93 çıktı. Bu durumda yine şeker yüklemesi yaptırmak lazım mıdır? İlk hamileliğimde gebelik şekerim çıkmıştı
gurbetcianne97 Gul33 şu anlık değerleriniz iyi ama bir süre daha takip etmenizi ve doktorunuzla iletişim halinde olmanızı öneririm. Sadece iki değere göre yorum yapmak yanlış olur. 🌹
Ilayda1 Gul33 normal verilen kan testindeki şekerle, yükleme yapıldığındaki şeker aynı olmaz. Eğer gebelik şekeriniz varsa ilk hamileliğinizde yaptırmanız da fayda var. Biliyorsunuzdur zaten bebek gelişimini etkileyen bir şey.