Ezgiii11 Arkadaşlar çok zor yol kat ettik doktorum ben kızım ama daha fazla bedensel olarak ben rahataız olduğum için erken almamız gerekti dua edin ♥️🧿 sezeryan olucam öğlen
ZZeynepP1903 Rabbim yardımcınız olsun canım insallah güzel geçer herşey. Hayırlısıyla yavruna kavusursun. Erken olma sebebi nedir bebiş kaç kilo
Ezgiii11 Mermaid-AA allah tüm isteyen annelere ve dogum yapacak annelere sabır ve sağlık brbeklerini kucaklarına alsınlar
49495151 Ezgiii11 hareketi var ama rahmim çok açıyor birde oturamiyom şişmemi vardır acaba doğumu ilk gebelik tecrübezm
Melosunannesi Nasılsınız bebek nasıl b3nde gebelik zehirlenmesi yaşıyorum 34+1 olduk 37 ye sezeryan günü verdi