cennet_kusum_ Şimdi hastahaneye geldim doktor baktı kese var ama bebek henüz yok kesede çok küçük dedi böyle bir durumla karşı karşıya gelen var mı tahlil istendi verdim sonuç bekliyorum
ilayddaozturkk cennet_kusum_ Nisan ayında hamile kalmıştım 8. Haftaya kadar hiç bebek gözükmedi daha sonra boş gebelik teşhisi koydular düşük yaptım boş gebelik olabilir
Rukiye0101 cennet_kusum_ 6+3 e göre normal biraz bekleyin görünecektir anormal bi durum yok şuan. Bende 6. Haftada gittiğim zaman sadece kese vardı ve doktor kesenin 4 haftalığa uyumlu olduğunu söylemişti sonra 7+4 te gittim o zaman bebek göründü
cennet_kusum_ Kubra112233 bnde sordum geç döllenme olabilir mi diye evet dedi gebelikte istediğimiz tahliller var onları yapalım dedi
Kubra112233 cennet_kusum_ yani doktorlar da bi garip biz bile söyleyebiliyorsak neden demiyorlar 1-2 hafta sonra da görebilmemiz mümkün diye insanı strese sokuyolar bu kadar zor olmamalı 🤷🏻♀️ Sıkma canını canım güzel düşün biraz daha bekle bende 5+4te gittim kese 4+3 görünüyordu
litfenama Benim kesem 6’da, bebek ise 7’de görüldü. Burada neden bazı insanlar hemen felaket senaryolarını yazıyor? Lütfen kötü düşünmeyin. Siz iyi düşündükçe iyi olur.
cennet_kusum_ litfenama aklıma kötü bir şey gelmiyor ama 2 buçuk ay önce 7 aylık kızımı kaybettim çok korkuyorum bir daha kötü şeyler yaşamaktan kalbim yerinden çıkacak gibiydi muayene olunca doktor bebek oluşmamış diyince sanki dünyam yıkıldı