Betllll
[bilinmeyen] ben 5sini aldım ama ekstradan yanına bi kaç şeyler koydum cnm neolur beoşöaz diye yeni doğan kıyafeti çok almadım hemen büyüyo çocuklar bide kaç kilo doğucak oda net belli değil sonuçta büyük aldm çoğunluk olarak 3-6 olarak
Zuhal2205
[bilinmeyen] ben 10lu aldım hastane çıkışı. Bir tane de 5 li almıştım ne olur ne olmaz diye onu da koyucam çantaya.
Partk
[bilinmeyen] canm e bebekte hellobaby marka sadece içten giyeceklerinş aldım pijama ve takımlarn kesinleri pek hosuma gitmedi ağları cok düşük gibi geldi.
Mother careden üçlü zıbın aldım 84 tl ye
Patikli taytlardan aldım mini damla ve lcv dan
Mother careden 8 li hastane çıkısı aldım ama hastanede kullanmak için değilde normalde kullanmak için aldım
Aziz bebeden e bebek indirimnden 47 tl lik tulumu 16 tl ye aldım
Hm den alt üst şapka takım aldım
E bebekte külıtlu çoraptada inidirm var normalde her yerde 12 tl falan 6 tl ye 5 tane aldım
15 agız bezi aldım tek çoraplar aldım
Battaniye aldım polar
Pemye şapkalar aldım hm den
Müslin aldım lcv dan
Hastane cıkısında giyeceğini kitikateden 10 lu aldım
Ateş ölçer braun telsiz avent biberon dr browns aldım
Sana tavsiyem lcv da giyim uygun ve çok gzel mother carede de tulumlar cok gzel lü 84 tl indirimde hiç çok değil piyasaya göre
Birde asıl hastane çkışı 10 lu yeter bence diğer alacagını 5 er den 2 tane alsan hem farklı 3 takımın olur
Hatunnn
[bilinmeyen] bn 10 lu takim yaptirdim ama hastanede kendi bi takim giydircekmis oyuzden baska gerek gormedim ama bi 5 li daha olabilir yaninda canm, ebebek gayet guzl bnde ordan aldim indirim vardi devam ediyor sanirim 3,3-6,6-9 seklinde bolerek aldim 5er tane gbi alabilirsin zibin, tulum,pijama takimi, bide bi yere giderken suslu olsun hesabi birer tane pantln bluz tarzi yaptim, penye yelek,hirka, agiz mendili filan unttugum vardir elbet ama geneli bu:)
Melek00
Bende çok merak ediyorum gebel olarak ne aldınız kıyafet doğum eylülde
Dduru
Benimde ilk bebegin bende cok dusundm ne alsak falan dye yeni dogan birtane 10 var 6 tanede 5 li yenidogan takimi vsr yetr dye dusnuyorum gerisi 0-3 aylik aldim 3-6 aldim cok kiyafet daha almicamki dogduktan snra da aliriz diye dusunuyorm netten alinca bile 3 gunde kapimiza kadar geliyo 2 bataniyesivar gunlik icin bide kalin bi battaniye almak istiyorum
Partk
> Mother careden üçlü zıbın aldım 84 tl ye
> Patikli taytlardan aldım mini damla ve lcv dan
> Mother careden 8 li hastane çıkısı aldım ama hastanede kullanmak için değilde normalde kullanmak için aldım
> Aziz bebeden e bebek indirimnden 47 tl lik tulumu 16 tl ye aldım
> Hm den alt üst şapka takım aldım
> E bebekte külıtlu çoraptada inidirm var normalde her yerde 12 tl falan 6 tl ye 5 tane aldım
> 15 agız bezi aldım tek çoraplar aldım
> Battaniye aldım polar
> Pemye şapkalar aldım hm den
> Müslin aldım lcv dan
> Hastane cıkısında giyeceğini kitikateden 10 lu aldım
> Ateş ölçer braun telsiz avent biberon dr browns aldım
> Sana tavsiyem lcv da giyim uygun ve çok gzel mother carede de tulumlar cok gzel lü 84 tl indirimde hiç çok değil piyasaya göre
>