Calisananne25 sizi çok iyi anlıyorum ama şu yaşıma kadar bişi öğrendiysem o da şudur, birine cevap vermedikçe, konuşmadıkça kendinde daha fazla hak görüp daha fazla konuşuyorlar, kimsenin çenesi kesilmiyor normal yapsanız da sezaryen de olsa yine bin tane laf işiteceksiniz. Hakarete vardırmadan cevap vermek ŞART. Bana da normal yap için temizlenir,sonrası çok daha kolay vs diyolar. Ama KİMMMEE NEEEE !?? Kafaya takmayıp cevap verip geçeceğiz başka çaremiz yok.