Dokrtorunuz verdiyse ihmal etmeyip içmeniz daha hayırlı olur. Ben malesef oyle bir hata yaptim idrar yolu enfeksiyonu icin verilen ilaci icmedim sonrasinda covit oldum ve agir atlattim sebebi ise vucutta baska bir enfeksiyon olmasiymis hastanede yattim 8 gun damardan antibiyotik aldim😞 yani o basit ilaci icsem belki böyle olmayacakti nasip tabiki bu isler. Benim basima geldi diye size olacak degil yanlış anlamayin sadece icmeniz gerekiyorsa doktor onay verdiyse ihmal etmeyin.