Halisenur Merhaba arkadaşlar benim adet 15 gün gecikti idrar testi negatif kan testi verdim cuma günü oda HCG 2 çıktı doktor hamilelik yok dedi aile hekimi hcgsi 2 olupda sonradan yükselen var mı acaba yardımcı olur musunuz 🙏
Aybennn 2 olduğu zaman gebelik yok diyolar yukselmiyor maalesef:( daha önce bende de öyle olmuştu sonrasında regl olmustm zaten