Yaprak dökümü diye bir film vardı orada işlemişlerdi bunu yok bebeğin emziği çıktı vs. Filmlerde olur şeyler yani. Ben de inanmıyorum. Teklikeli bir durum olsa doktorlar söyler. Çevremde çok hamile geldi geçti. Hiç duymadım gerinmek yasak diye. Belki çok aşırısıdır ki o senin de canını yakar. Bebeğe zarar verecek bir hareket o anda senin de canını yakar diye düşünüyorum.
Sen sonradan herhangi bir kasılma hissedip gerinmene yormuşsun bence güzelim.