Azra46 benim de 2 gün sonra doğum ikinci dönemin başı gibi bitiyor doğum iznim 40 gün rapor hakkımız varmış onu kullanacağım bebeğim 3 aylıkken başlayacağım gibi sende normal rapor ve heyet raporu ile tamamlayabilirsin ücretsiz izin almak bu krizde çok mantıklı durmuyor