Ssultannnnn afedersiniz ama meme şeklinde mi şişlikler ve kaç tane büyük mü ?aynı sorunla cebelleşiyorum doktora da gitmedim çünkü bende küçük 1 tane var sadece ağrımda yok sadece kaşıntı yapıyor arada kabız olmamak için kayısı falan yiyorum sabah aç karına iyi geldi. Zamanla geçer mi acaba dr gitmek istemiyorum krem ilaç vs kullanmadan kabızlığı önlersem eğer geçen var mı ya da aranız da 🥺🤦🏻♀️