Günaydın hanımlar..33 haftalık hamileyim burun tikanikligindan geceleri zaten uyuyamıyorum üstüne bide bu olan depremler benim psikolojimi bozdu iş geregi Van’da oturuyoruz 1 haftadır 2 günde bir sallanıyor ve nedense hep uykuda yakalıyor bizi ya öyle bı sallanıyor ki uykudan firliyoruz dün gece yine oldu belki haberiniz vardır ve ben çok etkilendim çok siddetliydi …şimdide en ufak bi seste korkmaya başladım artık yine deprem oldu diye bu korkuyu nasıl atlaticam bebeğime bişey olur diye korkuyorum