12+3 günlük gebeyim grip oldum ayrıca kronik epilepsi hastalığım var 8 yıldır ve ben ne zaman grip olsam nöbetlerim artar nöroloji uzmanım nöbet geçirirsen bebegin hayatı riske girer dedi benim en hızlı şekilde gribi yenmem lazım ilaç da kullanamıyorum gebelikten dolayı bitkisel olarak nasıl atlatabilirim ne olur yardım edin