Pirayeee
İyi akşamlar.. hamiş ve anneler 19haftam yeni bitti ama yaklaşık 1 buçuk aydır göğüs ucu etrafnda kızarıklık var. Çatlama belirtisi değil. Doktora gittim usg çekildi muayene etti bişy görünmüyor dedi ama takipte kal dedi. Cildiye doktoru da antibiyotikli merhem verdi gece sürüp yatıyorm sabah geçmiş oluyor ama ilacın etkisi geçince akşam tekrar ortaya çıkıyor. Başına böyle bir şey gelen var mı acaba neyden böyle oluyor olabilir 🙄🙄