sarptunamiz çok zor bir süreç yasamissiniz, basınız sağolsun. Ama bu süreci atlatabilen, bir şekilde yaşamına devam eden bir kadın olarak siz çok guclusunuz. Elbette ki bebeğinize de bakarsınız kendi başınıza. Ateslenirse de kusarsa da zaten kimin elinden ne gelecek? Basedemediginiz bir sorun olduğunda atlayıp arabaya yada taksiye hastaneye gideceksiniz. Bunun dışında kusma durumundan bende çok endişeliyim ilk gebeligimde, günlerce uyumadan bekliyordum çünkü panik atak hastasıyım. Şu yan yatış yastıkları ve boğulma önleyici reflü yatakları hayat kurtarıcı birsey. Mutlaka almanızı öneririm. Ateş takibi için de uzaktan olcenler hep yalan dolan. Braun koltuk altı ateş ölçer mutlaka edinmenizi tavsiye ederim. Herşeyden önemlisi kendinize güvenin ve naparim şüphesi ile kendinizi kemirmeyin. Bebeğiniz size çok iyi gelecek. Sevgiler♥️