2civciv malesef bendede oluştu okadar ıkındımki çok normal ve
Doğum öncesi bagırsakları boşalttıkları için oda çok etkiliyor ben daha düşün düzene bile girmedim 40 çıktı , kabız olmamaya özen göster bir süre kabız edecek yiyecekler yeme o bir süre sonra gider senin yapacağın tek şey kabız olmamak
Ben hala çok fenayım yara oldu hatta 🙄 doktorum ilaç söyledi onu kullanıyorum