Karnım kasıklarm agriyodu sabahtan beri gece 1 de hastaneye geldk yatışm yapıldı 2 cm açılma varms nst de sancıda ckiyo bakalm sabah doktr gelck bekliyoruz dua edin kolay doğum olsun doktor gelnce acılmaya göre normal doğuma alck şuan suni sanci falan verilmedi 1 tane serum takıldı kan alındı o kadr bekliyoruz😏😏