YaseminTurhan
36+5 haftalık hamileyim yaklaşık 2 haftadır bel tutulması çekiyorum oturarak uyuyorum yatamıyorum derin nefes almıyorum tutulup kalıyorum nolur bi önerisi olan varsa yazsın çok acı çekiyorum doktorlar sadece bişe yapamayız diyo ama çekilcek gibi değil bide doğum sancıları eklenince nasıl doğurcam bilmiyorum